kaartje met liefs  
 
 

 

 






DE KAART DIE IK KIES IS NIET ZICHTBAAR....HOE KAN DIT?
Uitleg hoe de kaart toch zichtbaar te maken.


Metliefs.nl heeft haar site beveiligd omdat dit steeds meer de standaard wordt. Dit is zichtbaar aan https in de adresbalk.Deze maatregel is ook in uw belang als bezoeker.

Nadeel is echter dat FLASHKAARTEN NIET MEER ZICHTBAAR ZIJN.
Dat zijn de meest populaire kaarten en daarom willen wij ze graag aan blijven bieden. Maar het is wat bewerkelijker om ze te zien....helaas. Wij leggen u hieronder uit wat u hieraan kunt doen.
Allereerst moet de Flash Player geactiveerd zijn in uw browser
Download gratis op de Adobe website

Chrome Browser


Aan de rechterkant in de browserbalk verschijnt naast het sterretje voor bladwijzers een symbool met een rood kruisje. Als u daarop klikt krijgt u de waarschuwing; Deze pagina probeert scripts van niet geverifieerde bronnen te laden.Hiermee word in dit geval de flash kaart bedoeld. klik op ....onveilige scripts laden en uw kaart verschijnt.

Firefox Browser


Klikt u op beveiliging uitschakelen links naast de https in de browserbalk Als er geen kaart verschijnt klikt u op het hangslotje links voor het adres in de adresbalk. U ziet dan staan....verbinding niet beveiligd en aan de rechterkant een pijltje.....klikt u daar op en kies voor.... Bescherming voor nu uitschakelen ....en uw flashkaart verschijnt.

Internet Explorer


Accepteer de veiligheidswaarschuwing die onder in beeld verschijnt.

Safari Browser


Deze browser geeft geen flashkaarten weer.

ZIJN DE FLASHKAARTEN VEILIG?


Ja! Op deze site zijn de kaarten veilig.

help

MiniCursus! Hoe maakt u de mooiste kaart bij MetLiefs.nl
Ook met gedichten


Mijn kaart is niet aangekomen. Hoe kan dat?

De verzender gaat er vaak vanuit dat er bij Metliefs iets fout is gegaan,
Dit is echter bijna nooit het geval. Wij hebben hieronder een aantal help antwoorden van onze collega's voor U geplaatst en kunnen er aan toevoegen dat deze oorzaken van de problemen met verzenden van een kaart op onze site vaak dezelfde zijn.

Uitleg op de help pagina van gocards


Waarom is mijn e-card niet aangekomen? Zo'n 10% van de e-cards komt echter nooit aan. Dit kan verschillende oorzaken hebben: de meest voorkomende oorzaak is een typefout in het e-mailadres van de geadresseerde. Een gewijzigd of opgeheven e-mailadres komt ook regelmatig voor. Het kan ook zijn dat er bij de ontvanger filters gedefinieerd zijn die spam (ongewenste e-mail) proberen tegen te gaan en daarmee ook de e-card. Of de mailbox van de ontvanger is vol. Dan kan er niets meer bij, ook niet de melding dat er een e-card klaar staat. In alle gevallen kunnen we geen bezorging garanderen. Neem eventueel contact op met de ontvanger.

Uitleg op de help pagina van jijislief


Dat kan verschillende redenen hebben. Het klinkt misschien ongeloofelijk, maar het ligt bijna nooit aan ons :-) Ongeveer 10% van alle kaarten komt niet aan. Ongeveer de helft daarvan komt niet aan omdat het e-mailadres niet klopt. Misschien is het adres te oud of verkeerd ingetypt? De rest wordt niet bezorgd of niet geopend, misschien door een spamfilter of een andere beveiliging. Sommige providers plaatsen mailtjes met mogelijk commerciele inhoud bijvoorbeeld in een aparte map. Wij doen ons uiterste best om ons systeem betrouwbaar en storingsvrij te houden. Wij zorgen er voor dat de e-mail wordt verzonden, maar we hebben geen invloed op de ontvangst ervan! Het kan altijd gebeuren dat een e-card niet wordt opgemerkt of om een andere reden niet aan komt. Zorg daarom altijd dat je echt belangrijke berichten (ook) via een andere weg overbrengt. Er is een truukje om iemand die steeds geen kaarten ontvangt toch een e-card te sturen: stuur het kaartje naar jezelf en stuur het mailtje dat jij krijgt meteen door naar die persoon. Die krijgt het kaartje dan van jou en dat werkt wel :-) Maar open dan niet zelf het kaartje, want dan krijg je meteen de ontvangstbevestiging er achteraan :-)

Uitleg op de help pagina van het kaartenhuis


Ik heb een kaart verstuurd, maar die is nooit aangekomen. Hoe kan dat? Zo'n 10% van de kaarten komt nooit aan. Dit kan verschillende oorzaken hebben: De meest voorkomende oorzaak is een tikfout in het e-mailadres van de geadresseerde. Een gewijzigd of opgeheven e-mailadres komt ook regelmatig voor. Soms zijn er problemen met de provider van de geadresseerde, is de mailbox van de geadresseerde vol of blijft een e-mailbericht onderweg ergens 'hangen'. Maar dit laatste is echt een uitzondering. Controleer voor het versturen nog een keer het e-mailadres. Vul ook je eigen e-mailadres goed in.

Het advies van MetLiefs is ...kijk direct bij het verzenden en op een later tijdstip alles nog een keertje na!


Mijn Flashkaart werkt niet!


Klik met uw rechtermuisknop op de kaart, er verschijnt dan een menu Klik in dat menu op afspelen
Of U download Adobe Flashplayer

TIP!


Om iemand die steeds maar geen kaarten kan ontvangen..(dit is vaak het geval bij bv HOTMAIL LIVE en GMAIL adressen omdat deze Ecards regelmatig in de SPAMBOX laten verdwijnen) toch een e-card te sturen: stuur het kaartje naar jezelf en stuur het e-mailtje meteen door naar die persoon. Die krijgt het kaartje dan van jou en dat werkt wel. Maar open dan niet zelf het kaartje, want dan krijg je meteen een mailtje dat je kaartje is geopend en weet je niet of de ander het opent

EEN KAART VERSTUREN MET LIEFS
Een kaart sturen Met liefs is gratis
U heeft de beschikking over een adresboek
zodat u al uw adressen kunt bewaren
U kunt een kaart sturen naar een
of meerdere personen tegelijk
Keuze om leuke achtergronden effecten
gedichten muziek en postzegel toe te voegen
Ook kunt u bijpassende Emoticons
(alleen maar even aanklikken) toevoegen
De kleur van de achtergrond en de tekst
bepaalt u ook helemaal zelf
U heeft de keuze om een kaart snel te verzenden
of een hele pagina te maken indien u alle opties gebruikt
De te verzenden kaart kan ook op een later
tijdstip worden bezorgd. Maximaal 30 dagen
De nieuwste en topkaarten vind u
door op de bovenstaande links te klikken
Kaart ophalen box vind u op de voorpagina
Klik op de link boven in het menu om een kaart
op te halen of op te zoeken
HOE VERSTUUR IK EEN KAART?

Klik op een categorie.
Kies een kaart uit
Maak een keuze welke
extra's je wilt gebruiken
of verzend enkel de kaart
Vul de gegevens in gevolgd door je boodschap.
Klik "Bekijken voor verzenden of
klik "op terug" om nog iets te veranderen.
Wij sturen de ontvanger een email
dat er een kaart bij ons klaarligt.
De kaarten worden 30 dagen bewaard op onze server.


Wij wensen u veel plezier met het versturen van een kaart Met liefs. Enjoy
 

Veel gestelde vragen

 

Mijn kaart is niet aangekomen hoe kan dat?


De meest voorkomende problemen komen voor bij een Hotmail en Online account. Regelmatig
word email van kaarten sites voor spam aangezien en dus ook de email van metliefs.nl
U kunt de ontvanger hiervan op de hoogte brengen en verzoeken om www.metliefs.nl
aan de te vertrouwen email toe te voegen
Ook zijn volle email boxen en spamfilters nogal eens een reden dat de mail niet aankomt

Net zoals met de normale post gaat er soms post verloren en kunnen wij u helaas ook niet zeggen hoe dit komt.
Soms gaat het niet goed omdat er tikfouten in de emailadressen zitten en het is dan ook altijd verstandig om de adressen heel goed te controleren van de ontvanger en ook van uzelf
Het beste is om de optie voor een ontvangstbevestiging aan te klikken dan kunt u als u geen melding krijgt dat de kaart is opgehaald voor de zekerheid een nieuwe sturen.

Ik heb geen ontvangstbevestiging van een kaart ontvangen, terwijl ik dit bij het versturen wel heb gevraagd. Hoe kan dat?


Je krijgt pas een ontvangstbevestiging als de kaart ook daadwerkelijk is opgehaald.
Voorwaarde is wel dat je het e-mailadres van de geadresseerde correct hebt ingevuld, zodat de kaart kan worden afgeleverd.
Daarnaast moet je je eigen e-mailadres correct invullen, zodat de ontvangstbevestiging ook bij je kan worden afgeleverd.
Als je tevens hebt gekozen voor de ontvangst van een kopie van de verstuurd e-card, en je hebt deze ook niet binnen gekregen, dan heb je waarschijnlijk je eigen e-mailadres verkeerd ingevuld.
De opdrachtbevestiging kan dan ook niet juist worden afgeleverd.
 

Kan ik een kaart op een latere datum laten versturen?

Ja dat kan tot maximaal 30 dagen na de huidige datum.
 

Ik hoor geen muziek bij de kaart


Allereerst moet er op uw computer een mediaplayer aanwezig zijn.
Dubbelklik dan eens op de luidspreker in de mediaplayer op uw scherm. Hiermee kunt u het volume instellen.
Werkt het nog niet? Probeer dan eens het volgende optie
1 Kies vanuit het startmenu Instellingen en kies daar voor Configuratiescherm
2 Dubbelklik op Multimedia
3 Selecteer het tabblad MP3
4 Selecteer Aangepaste configuratie
5 Klik op 'OK'
Bekijk nu opnieuw de kaart op en probeer of het werkt
Is uw probleem dan nog niet opgelost adviseren wij u om even uw klacht op
google.nl in te tikken en op een website te zoeken die u kan helpen met computerproblemen
 

Kunnen er ook virussen met de kaartjes worden meegestuurd?

Nee, de kaartjes die je ontvangt, bevatten geen virussen.
Op het moment gaan veel geruchten rond over virussen in digitale kaartjes, die je via e-mail ontvangt.
De kaartjes van MetLiefs.nl zijn geheel veilig! De hedendaagse virussen maken gebruik van een slimme, maar gemene techniek.
Ze pikken oude content uit de mailbox van een besmette computer en hangen daar een valse afzender aan.
Dit soort mailtjes kunnen dus ook uit onze naam verzonden worden. Helaas is dat niet te voorkomen.
Kaartjes die je via MetLiefs.nl ontvangt, roep je op vanaf onze server. Deze server is en blijft geheel virusvrij.
Je kunt dus met een gerust hart kaartjes blijven versturen en ontvangen.
 

Is het mogelijk om een reeds verstuurde kaart te annuleren of te wijzigen?

Nee, als de kaart eenmaal is verstuurd, staat deze al klaar op een (tijdelijke) webpagina.
Je moet voor het versturen alle gegevens van de kaart controleren.
Wij werken aan de mogelijkheid tot het annuleren van de kaart.

Is het mogelijk anoniem een kaart te versturen?

Nee dat is niet mogelijk met de kaarten op deze site  

De privacy van uw email adres wordt door ons gerespecteerd,
en zal niet aan derden worden verstrekt.
Uitzondering hierop zijn verzoeken of eisen van justitie of in het geval van criminele activiteiten.

Wij hebben een streng Anti Spam beleid. Bij misbruik van deze Kaarten service wordt uw emailadres
verwijderd, en is het niet meer mogelijk een kaart via onze site te versturen.



Contact MetLiefs.nl